Született: |
1974.07.13. |
Születési hely : |
Pescara, Olaszország |
Magasság: |
173 cm |
Súly: |
60 kg |
PÁLYAFUTÁSA |
1983-1986 |
gokart |
1987 |
"Giochi della Gioventu" 100 Cadet osztályának győztese |
1988 |
Olasz gokart bajnokság bajnoka |
1989 |
Olasz gokart bajnokság, bajnok; világbajnokság junior kategória, 3. hely; olasz gokart bajnokság, 2. hely |
1990 |
Olasz gokart bajnokság, bajnok, világbajnokság junior kategória, 2. hely; világbajnokság Formula A kategória , 4. hely |
1991 |
Olasz gokart bajnokság, Super A kategória, 4. hely; Európa-bajnokság, Super A, 3. hely; Világbajnokság, Super A, bajnok |
1992 |
Gokart világbajnokság, Formula C, 2. hely |
1993 |
Gokart világbajnokság, Super A, 2. hely |
1994 |
Ayrton Senna Memorial Világ Kupa, Super A, győztes; Európa- Bajnokság, Super A, bajnok; észak-amerikai gokart bajnokság, Super A, bajnok; világbajnokság, Formula C, bajnok |
1995 |
óceániai kupa, Super A, győztes; olasz gokart bajnokság, Super A, bajnok; Ayrton Senna Memorial Világkupa, Super A, győztes; Német Formula-3 bajnokság (6 futam) - KMS csapat színeiben (4. hely) |
1996 |
Német F3 bajnokság - Benetton Jr Team, bajnok |
1997 |
Formula-1; Minardi-Hart a Kanadai GP-ig; F1 Prost-Mugen Honda a Francia GP-től (Olivier Panis-t helyettesíti) a Luxemburg GP-ig, 3 pont, 15. az összetettben |
1998 |
F1; Prost Gauloises Peugeot, 1 pont, 15. hely |
1999 |
F1; Prost Peugeot, 7 pont, 11. hely |
2000 |
F1; Jordan Mugen-Honda, 6 pont, 10. hely |
2001 |
F1; Jordan Honda, 12 pont, 9. hely |
2002 |
F1; Mild Seven Renault, 9 pont, 8. hely |
2003 |
F1; Mild Seven Renault, 33 pont, 8. hely |
2004 |
F1; Mild Seven Renault (15 futam), Panasonic Toyota (2 futam), 46 pont, 6. hely, 1 győzelem; A Renault 15 futam után menesztette, az idény utolsó két futamán a távozó Cristiano da Matta helyett a Toyota színeiben állt rajthoz |
2005 |
F1; Panasonic Toyota, 43 pont, 7. hely |
2006 |
F1; Panasonic Toyota, 12. hely, 15 pon |
2007 |
F1; Panasonic Toyota |
2007-es eredmények |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- |
2 |
2 |
- |
- |
- |
3 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|
|